مقالات مقالات .

مقالات

حفاظ شاخ گوزنی در قم

انواعی از حفاظ شامل : حفاظ شاخ گوزنی – حفاظ سرنیزه ای -حفاظ آبشاری-حفاظ بوته ای -حفاظ لاله ای را نام برد.
حفاظ سرنیزه ای
این نوعی از حفاظ به صورت کلاسیک طراحی شده است که از برای ورود سارقان بسیار خطرناک بوده ولی چون قدیمی شده مورد قرار نمی گیرد.
حفاظ آبشاری
ظاهری زیبا و شیک دارد به دلیل ایمنی بالا پرکاربرد می باشد ومدل ظاهری آن به صورت آشار و پله پله می باشد ولی بستگی به شرایط ساختمانی و لوکشین جغرافیایی می توان از تراکم های بیشتری استفاده کرد.
حفاظ بوته ای
به دلیل شکل ظاهری دارد مانند بوته های در بیایانی به چشم می آید ارتفاع شاخه های به سی سانتی متر می رسد به حفاظ شاخ گوزنی شباهت زیای دارد.
حفاظ لاله ای
به صورت پوته های لاله طراحی شده و منظره چشم نوازی را به ساختمان می دهد و راه ورود دزدان بسته است .

حفاظ شاخ گوزنی
یکی از جدیدترین و مدرن ترین حفاظ های در دنیا به شمار می رود اگر قصد دارید ساختمانی امن داشته باشید از این گونه حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنید. همانطور که از نامش پیداست مانند شاخ های گوزن طراحی شده و در رنگ های مختلفی طراحی شده بنا به سلیقه افراد مورد استفاده و نصب می شود.
کاربرد حفاظ شاخ گوزنی در قم
کاربرد حفاظ شاخ گوزنی برای پنجر های منزل و دفتر استفاده می شود .عرض های مختلفی دارد می توان برای حفاظت از باغ و زمین و ویلا حصارکشی کنید و از نظر کارشناسی مورد بررسی بسیار قرار گرفته.
حفاظ شاخ گوزنی در قم به دلیل زیبایی خاصی که دارد نما ساختمان را شیک می کند.
از نظر ایمنی حرفی برای گفتن دارد از نفوذ هرگونه افرادی جلوگیری کرده.
ارتفاع مناسب و استانداردی را برای تمامی دیوارها نبا ساخته شده.
اهمیت استفاده از حفاظ شاخ گوزنی درقم
با پیشرفت فناوری بشر به ساخته حفاظ های با مقاوم بالایی دست یافته و جنس حفاظ شاخ گوزنی از فولاد محکم در برابرعواملی باد و باران است.
نرده حفاظ شاخ گوزنی در قم با ارتفاع و عرض درسایزه مختلف برای تمامی دیوارها ساخته شده.در مدل های کلاسیک از میله های یک خم یا دو خم استفاده می شود.
میتونید از حفاظ شاخ گوزنی در قم به عنوان دوربین مداربسته استفاده کنید چون از لبه ای تیز و فلزی طراحی شده به فرد سارق خسارت های جبران ناپذیری را وارد می کند .
برای نصب حفاظ شاخ گوزنی حتما باید اندازه ارتفاع دیوار ساختمان را در نظر داشته باشید که از چه تعداد تراکم استفاده شود و از کارشناس های ساخت حفاظ مشورت بگرید با توجه به مدل گوناگونی که اینگون حفاظ در بازار دارد مورد استقبال بسیار ا زافاد ها قرار گرفته است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۶:۳۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)